…Hyvä verkkokommunikaatio syntyy käsikirjoituksen kautta … kirjaimet, värit, kuvat ja viivat tulee olla oikeassa suhteessa toinen toisiinsa ja oikeassa paikassa.  Onnistunut verkkojulkaisu on selkeä, ytimekäs ja vähän ärsyttävä kin… se saavuttaa huomion. Hyvä aineisto saa aina pysähdyttävän vastaanoton.  Osuin surffatessa verkkosivuun, jossa visuaaliset elementit ovat kohdallaan. Siksi minulle tuli halu jakaa osoite hyvänä mallina tai muuten vaan ihailtavaksi … katso sinäkin http://www.annamariapulkki.com/

Sattui myös silmiin mainosalan emeritus gurun Uskon vastaus kysymykseen Mitä eroa on mainonnalla ja markkinoinnilla? Hänen mielestä ”Mainonnan suhde markkinointiin on sama kuin teoksen suhde taiteeseen. Kysymys on kontaktien väliin syntyvästä todellisuudesta”…Näillä eväillä toivottaa Helsingin Taideyhdistyksen viestittäjä Marianne Matikka hyvää viikonvaihdetta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s